Formulář pro uplatnění reklamace
(Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době 30 dní)
Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit i do zásilky, pakliže se spolu domluvíme na vrácení Vámi zakoupeného zboží).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.chut-armenie.cz
Společnost: Novus Area, s.r.o
Se sídlem: Čestice 98, 517 41 Kostelec nad Orlicí
E-mailová adresa: info@chut-armenie.cz
Telefonní číslo: +420 777 900 816
Jako SPOTŘEBITEL, prosíme, vyplňte údaje níže.
Spotřebitel (kupující):
Jméno a příjmení spotřebitele: ………………………………………………………………………….
Adresa spotřebitele: ………………………………………………………………………………………….
Telefon: …………………………………………………………………………………………………………….
Email: ……………………………………………………………………………………………………………….
Číslo objednávky: ………………………………………………………………………………………………
Číslo faktury: …………………………………………………………………………………………………….
Datum objednání: …………………………………………………………………………………………….
Datum obdržení: ………………………………………………………………………………………………
Způsob úhrady zboží (převodem na účet, dobírkou, platební kartou):
…………………………………………………………………………………………………………………………..
Číslo bankovního účtu (na který si přejete vrátit úhradu za zboží):
…………………………………………………………………………………………………………………………..
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne ………………………………… jsem ve Vašem obchodě www.chut-armenie.cz vytvořil/a objednávku (specifikace objednávky viz níže).
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem (zakroužkujte preferovanou volbu):
- a) výměnou
- b) vrácením peněz
V ……………………… Dne ………………………………………
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele s podpisem
V okamžiku obdržení vyplněného formuláře k uplatnění reklamace Vám pošleme písemné potvrzení jeho přijetí společně s naším vyjádřením k Vaší reklamaci a způsobu, jakým proběhne případná náprava (vrácení peněz, zaslání nového zboží).
Seznam příloh: 1. Faktura za objednané zboží č. ……………………………………
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny.
Neodpovídáme ani za běžné opotřebení nebo Kupujícím nevhodně uskladněné zboží.
Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta 30 dní, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.