Napsali o nás v Deníku: Jak Chuť Arménie a Bohaya šíří arménské chutě v Česku

Eshop Chuť Arménie a arménsko-českou značku BOHAYA tvoří primárně my dva – Ripsi Zohrabyan Myšáková a David Zohrabyan Myšák. Arménsko-český pár. A jedním z našich záměrů je šířit vynikající arménské chutě i tady v Česku, kde žijeme.  

denik3

Náš eshop Chuť Arménie a rodinná značka BOHAYA dostala krásné ocenění v médiích — v lednu 2025 nás představil článek na Deník.cz, který mapoval cestu od nápadu k prvnímu ořechovému produktu až po dnes. A tady si ho můžete přečíst celý. 

Co Deník napsal?

  • V článku s názvem „Znáte Sudžuch? Manželé dělají arménskou pochoutku a spojují tradici s inovací“ se autorka zaměřila na náš příběh a cestu, jak se z původní lásky k ženě, k jídlu a ke gastronomii zrodila idea dát ochutnat nadšencům v Česku autentické arménské delikatesy. 
  • Deník také vyzdvihl, jak se z původního konceptu vyvinula řemeslná výroba pod značkou BOHAYA v podhůří Orlicích hor – v Kostelci nad Orlicí – a že sortiment přináší opravdovou kvalitu, autentickou chuť a poctivou ruční práci. 

Proč je to důležité i pro vás, naše zákazníky

Tento článek může pro někoho být potvrzením toho, že za eshopem a značkou BOHAYA stojí reálná cesta, příběh a vášeň pro jídlo.

  • Produktům nevládne masová výroba, ale řemeslo, tradice a osobní přístup. To znamená, že když si objednáte jakoukoliv delikatesu nebo specialitu, věnujeme tomu osobní čas a péči. Tak, aby bylo vše dokonalé – od nás pro vás.
  • To, že o nás píše celostátní médium, znamená, že se naše značka stává důvěryhodnou a viditelnou, což jsme si moc přáli od začátku.
  • A konečně: dává to smysl i pro nováčky — pokud o arménských chutích jen slyšíte, může to být právě článek v Deníku, co vás přivede sem — abyste ochutnali to, co si David zamiloval. Neváhejte, věříme, že vás arménské speciality nadchnou tak, jako jeho. 

denik2